Kompaktlaadur AMKODOR 211Е on multifunktsionaalne masin, mis on mõeldud töötama piiratud ruumiga alades ehitus-, munitsipaal- ja põllumajandustöödel. Hüdraulikasüsteemi õlivool 66 l/min või 96 l/min tagab jõu ja kiire töö erinevate lisaseadmetega.
110-136 ton kandejõuga karjäärikallurid on mõeldud kivimite ja maavarade veoks karjääri ja kaevanduse rasketes tingimustes. Masinad suudavad töötada erinevates kliimatingimustes (keskkonna temperatuur vahemikus -50 kuni +50 kraadi Celsiuse järgi).
PIDURDUSSÜSTEEM – sõidupidurite hõõrdketaste suur tööpind tagab efektiivse pidurdamise.
KABIIN – mugava kabiini abil on tagatud operaatori mugav töökeskkond ja ohutus
MOOTOR – mootori võimsus tagab kiiruse ka ülesmäge sõites, mille juures kütusetarbimine on säästlik. Mootori käivitamise hõlbustamiseks madalatel temperatuuridel on kallurid varustatud mootori eelsoojendiga, mis soojendab diislikütust ja jahutusvedelikku mootori käivitamisel
KERE JA RAAM – kalluri raami ja kere tootmisel kasutatakse ülitugevaid materjale, mis tagavad masina pika kasutusea
ELEKTRILINE KÄIGUKAST – käiguvahetust pole vaja, süsteem tagab liikumise ajal sujuva jõuvahetuse. Madalamad ülalpidamiskulud ja suurem vedude produktiivsus
AMORTISAATORID – pneumohüdrauliline vedrustus koos integreeritud hüdrauliliste amortisaatoritega tagavad kalluri sujuvuse, jõudluse, kiiruse ja komponentide vastupidavuse
220 ton kandejõuga karjäärikallurid on mõeldud kivimite ja maavarade veoks karjääri ja kaevanduse rasketes tingimustes. Masinad suudavad töötada erinevates kliimatingimustes (keskkonna temperatuur vahemikus -50 kuni +50 kraadi Celsiuse järgi).
PIDURDUSSÜSTEEM – sõidupidurite hõõrdketaste suur tööpind tagab efektiivse pidurdamise
KABIIN – mugava kabiini abil on tagatud operaatori mugav töökeskkond ja ohutus
MOOTOR – mootori võimsus tagab kiiruse ka ülesmäge sõites, mille juures kütusetarbimine on säästlik. Mootori käivitamise hõlbustamiseks madalatel temperatuuridel on kallurid varustatud mootori eelsoojendiga, mis soojendab diislikütust ja jahutusvedelikku mootori käivitamisel
KERE JA RAAM – kalluri raami ja kere tootmisel kasutatakse ülitugevaid materjale, mis tagavad masina pika kasutusea
ELEKTRILINE KÄIGUKAST – käiguvahetust pole vaja, süsteem tagab liikumise ajal sujuva jõuvahetuse. Madalamad ülalpidamiskulud ja suurem vedude produktiivsus
AMORTISAATORID – pneumohüdrauliline vedrustus koos integreeritud hüdrauliliste amortisaatoritega tagavad kalluri sujuvuse, jõudluse, kiiruse ja komponentide vastupidavuse
30 ton kandejõuga karjäärikallurid on mõeldud kivimite ja maavarade veoks karjääri ja kaevanduse rasketes tingimustes. Masinad suudavad töötada erinevates kliimatingimustes (keskkonna temperatuur vahemikus -50 kuni +50 kraadi Celsiuse järgi).
PIDURDUSSÜSTEEM – sõidupidurite hõõrdketaste suur tööpind tagab efektiivse pidurdamise
KABIIN – mugava kabiini abil on tagatud operaatori mugav töökeskkond ja ohutus
MOOTOR – mootori võimsus tagab kiiruse ka ülesmäge sõites, mille juures kütusetarbimine on säästlik. Mootori käivitamise hõlbustamiseks madalatel temperatuuridel on kallurid varustatud mootori eelsoojendiga, mis soojendab diislikütust ja jahutusvedelikku mootori käivitamisel
KERE JA RAAM – kalluri raami ja kere tootmisel kasutatakse ülitugevaid materjale, mis tagavad masina pika kasutusea
HÜDROMEHAANILINE KÄIGUKAST – võimaldab valida optimaalse veojõu- ja liikumiskiiruse, mis hõlbustab sõiduki juhtimist ja tagab ohutuse. Hüdrotrafo vähendab käigukasti dünaamilisi koormusi ja tagab mootori stabiilse töö koormuste muutmise ajal
AMORTISAATORID – pneumohüdrauliline vedrustus koos integreeritud hüdrauliliste amortisaatoritega tagavad kalluri sujuvuse, jõudluse, kiiruse ja komponentide vastupidavuse.
45 ton kandejõuga karjäärikallurid on mõeldud kivimite ja maavarade veoks karjääri ja kaevanduse rasketes tingimustes. Masinad suudavad töötada erinevates kliimatingimustes (keskkonna temperatuur vahemikus -50 kuni +50 kraadi Celsiuse järgi).
PIDURDUSSÜSTEEM – sõidupidurite hõõrdketaste suur tööpind tagab efektiivse pidurdamise. Multi-disk õlijahutusega pidurid
KABIIN – mugava kabiini abil on tagatud operaatori mugav töökeskkond ja ohutus
MOOTOR – mootori võimsus tagab kiiruse ka ülesmäge sõites, mille juures kütusetarbimine on säästlik. Mootori käivitamise hõlbustamiseks madalatel temperatuuridel on kallurid varustatud mootori eelsoojendiga, mis soojendab diislikütust ja jahutusvedelikku mootori käivitamisel
KERE JA RAAM – kalluri raami ja kere tootmisel kasutatakse ülitugevaid materjale, mis tagavad masina pika kasutusea
HÜDROMEHAANILINE KÄIGUKAST – võimaldab valida optimaalse veojõu- ja liikumiskiiruse, mis hõlbustab sõiduki juhtimist ja tagab ohutuse. Hüdrotrafo vähendab käigukasti dünaamilisi koormusi ja tagab mootori stabiilse töö koormuste muutmise ajal
AMORTISAATORID – pneumohüdrauliline vedrustus koos integreeritud hüdrauliliste amortisaatoritega tagavad kalluri sujuvuse, jõudluse, kiiruse ja komponentide vastupidavuse
42-45 ton kandejõuga karjäärikallurid on mõeldud kivimite ja maavarade veoks karjääri ja kaevanduse rasketes tingimustes. Masinad suudavad töötada erinevates kliimatingimustes (keskkonna temperatuur vahemikus -50 kuni +50 kraadi Celsiuse järgi).
PIDURDUSSÜSTEEM – sõidupidurite hõõrdketaste suur tööpind tagab efektiivse pidurdamise. Multi-disk õlijahutusega pidurid
KABIIN – mugava kabiini abil on tagatud operaatori mugav töökeskkond ja ohutus
MOOTOR – mootori võimsus tagab kiiruse ka ülesmäge sõites, mille juures kütusetarbimine on säästlik. Mootori käivitamise hõlbustamiseks madalatel temperatuuridel on kallurid varustatud mootori eelsoojendiga, mis soojendab diislikütust ja jahutusvedelikku mootori käivitamisel
KERE JA RAAM – kalluri raami ja kere tootmisel kasutatakse ülitugevaid materjale, mis tagavad masina pika kasutusea
HÜDROMEHAANILINE KÄIGUKAST – võimaldab valida optimaalse veojõu- ja liikumiskiiruse, mis hõlbustab sõiduki juhtimist ja tagab ohutuse. Hüdrotrafo vähendab käigukasti dünaamilisi koormusi ja tagab mootori stabiilse töö koormuste muutmise ajal
AMORTISAATORID – pneumohüdrauliline vedrustus koos integreeritud hüdrauliliste amortisaatoritega tagavad kalluri sujuvuse, jõudluse, kiiruse ja komponentide vastupidavuse
55-60 ton kandejõuga karjäärikallurid on mõeldud kivimite ja maavarade veoks karjääri ja kaevanduse rasketes tingimustes. Masinad suudavad töötada erinevates kliimatingimustes (keskkonna temperatuur vahemikus -50 kuni +50 kraadi Celsiuse järgi).
PIDURDUSSÜSTEEM – sõidupidurite hõõrdketaste suur tööpind tagab efektiivse pidurdamise. Multi-disk õlijahutusega pidurid
KABIIN – mugava kabiini abil on tagatud operaatori mugav töökeskkond ja ohutus
MOOTOR – mootori võimsus tagab kiiruse ka ülesmäge sõites, mille juures kütusetarbimine on säästlik. Mootori käivitamise hõlbustamiseks madalatel temperatuuridel on kallurid varustatud mootori eelsoojendiga, mis soojendab diislikütust ja jahutusvedelikku mootori käivitamisel
KERE JA RAAM – kalluri raami ja kere tootmisel kasutatakse ülitugevaid materjale, mis tagavad masina pika kasutusea
HÜDROMEHAANILINE KÄIGUKAST – võimaldab valida optimaalse veojõu- ja liikumiskiiruse, mis hõlbustab sõiduki juhtimist ja tagab ohutuse. Hüdrotrafo vähendab käigukasti dünaamilisi koormusi ja tagab mootori stabiilse töö koormuste muutmise ajal
AMORTISAATORID – pneumohüdrauliline vedrustus koos integreeritud hüdrauliliste amortisaatoritega tagavad kalluri sujuvuse, jõudluse, kiiruse ja komponentide vastupidavuse
90 ton kandejõuga karjäärikallurid on mõeldud kivimite ja maavarade veoks karjääri ja kaevanduse rasketes tingimustes. Masinad suudavad töötada erinevates kliimatingimustes (keskkonna temperatuur vahemikus -50 kuni +50 kraadi Celsiuse järgi).
PIDURDUSSÜSTEEM – sõidupidurite hõõrdketaste suur tööpind tagab efektiivse pidurdamise.
KABIIN – mugava kabiini abil on tagatud operaatori mugav töökeskkond ja ohutus
MOOTOR – mootori võimsus tagab kiiruse ka ülesmäge sõites, mille juures kütusetarbimine on säästlik. Mootori käivitamise hõlbustamiseks madalatel temperatuuridel on kallurid varustatud mootori eelsoojendiga, mis soojendab diislikütust ja jahutusvedelikku mootori käivitamisel
KERE JA RAAM – kalluri raami ja kere tootmisel kasutatakse ülitugevaid materjale, mis tagavad masina pika kasutusea
ELEKTRILINE KÄIGUKAST – käiguvahetust pole vaja, süsteem tagab liikumise ajal sujuva jõuvahetuse. Madalamad ülalpidamiskulud ja suurem vedude produktiivsus
AMORTISAATORID – pneumohüdrauliline vedrustus koos integreeritud hüdrauliliste amortisaatoritega tagavad kalluri sujuvuse, jõudluse, kiiruse ja komponentide vastupidavuse
360 ton kandejõuga karjäärikallurid on mõeldud kivimite ja maavarade veoks karjääri ja kaevanduse rasketes tingimustes. Masinad suudavad töötada erinevates kliimatingimustes (keskkonna temperatuur vahemikus -50 kuni +50 kraadi Celsiuse järgi).
PIDURDUSSÜSTEEM – sõidupidurite hõõrdketaste suur tööpind tagab efektiivse pidurdamise
KABIIN – mugava kabiini abil on tagatud operaatori mugav töökeskkond ja ohutus
MOOTOR – mootori võimsus tagab kiiruse ka ülesmäge sõites, mille juures kütusetarbimine on säästlik. Mootori käivitamise hõlbustamiseks madalatel temperatuuridel on kallurid varustatud mootori eelsoojendiga, mis soojendab diislikütust ja jahutusvedelikku mootori käivitamisel
KERE JA RAAM – kalluri raami ja kere tootmisel kasutatakse ülitugevaid materjale, mis tagavad masina pika kasutusea
ELEKTRILINE KÄIGUKAST – käiguvahetust pole vaja, süsteem tagab liikumise ajal sujuva jõuvahetuse. Madalamad ülalpidamiskulud ja suurem vedude produktiivsus
AMORTISAATORID – pneumohüdrauliline vedrustus koos integreeritud hüdrauliliste amortisaatoritega tagavad kalluri sujuvuse, jõudluse, kiiruse ja komponentide vastupidavuse
Tegemist on maailma suurima karjäärikalluriga. 450 on kandejõuga karjäärikallurid on mõeldud kivimite ja maavarade veoks karjääri ja kaevanduse rasketes tingimustes. Masinad suudavad töötada erinevates kliimatingimustes (keskkonna temperatuur vahemikus -50 kuni +50 kraadi Celsiuse järgi).
PIDURDUSSÜSTEEM – sõidupidurite hõõrdketaste suur tööpind tagab efektiivse pidurdamise
KABIIN – mugava kabiini abil on tagatud operaatori mugav töökeskkond ja ohutus
MOOTOR – masinal on kaks mootorit. Mootori käivitamise hõlbustamiseks madalatel temperatuuridel on kallurid varustatud mootori eelsoojendiga, mis soojendab diislikütust ja jahutusvedelikku mootori käivitamisel. Täiskoormusel töövad mõlemad mootorid, tühja koormaga töötab ainult üks mootor
ELEKTRILINE KÄIGUKAST – käiguvahetust pole vaja, süsteem tagab liikumise ajal sujuva jõuvahetuse. Madalamad ülalpidamiskulud ja suurem vedude produktiivsus
AMORTISAATORID pneumohüdrauliline vedrustus koos integreeritud hüdrauliliste amortisaatoritega tagavad kalluri sujuvuse, jõudluse, kiiruse ja komponentide vastupidavuse
NELIRATTAVEDU – kõrge manööverdusvõime kahe pöörleva telje ja pöördekinemaatika abil
PIDURDUSSÜSTEEM – sõidupidurite hõõrdketaste suur tööpind tagab efektiivse pidurdamise. Multi-disk õlijahutusega pidurid
KABIIN – mugava kabiini abil on tagatud operaatori mugav töökeskkond ja ohutus
MOOTOR – mootori käivitamise hõlbustamiseks madalatel temperatuuridel on kallurid varustatud mootori eelsoojendiga, mis soojendab diislikütust ja jahutusvedelikku mootori käivitamisel
PIDURDUSSÜSTEEM – sõidupidurite hõõrdketaste suur tööpind tagab efektiivse pidurdamise. Multi-disk õlijahutusega pidurid
KABIIN – mugava kabiini abil on tagatud operaatori mugav töökeskkond ja ohutus
MOOTOR – mootori käivitamise hõlbustamiseks madalatel temperatuuridel on kallurid varustatud mootori eelsoojendiga, mis soojendab diislikütust ja jahutusvedelikku mootori käivitamisel
VEEPAAK – veepaak on keevitatud ülitugevast madalsulam terasest ja jagatud kaheksaks sektsiooniks
Madal sõidusüsteem võimaldab stabiilset liikumist nõlvadel ja suurepärast täisvõimsusel manööverdusvõimet järkjärgulistel pööretel
Laser / 3D suurendab produktiivsust ja muudab täpistöö lihtsamaks
Sõidukiiruse valik ja automaatne käigualandaja muudab operaatori töö efektiivsemaks
Suurepärane nähtavus, eriti lükkesaha nurkadele
Ergonoomiline helisummutatud kabiin luksusliku istme, suure LCD ekraani, A/C kliimaseadme ja tundlikute joystick kangidega pakuvad mugavust ja lihtsat juhitavust
Alusvanker on valmistatud maksimaalseks vastupidavuseks ja sujuvaks tööks
Määrdevabad rullikud ja heavy-duty roomikuketid ning juhtrattad pikendavad alusvankri komponentide eluiga
Kõrge tõmbe- ja lükkejõud tänu töökindlale mehaanilisele sõiduajamile ja ülekandesiduritele pakuvad 6 edasi / 6 tagasi käiku
Madal sõidusüsteem võimaldab stabiilset liikumist nõlvadel ja suurepärast täisvõimsusel manööverdusvõimet järkjärgulistel pööretel
Laser / 3D suurendab produktiivsust ja muudab täpistöö lihtsamaks
Sõidukiiruse valik ja automaatne käigualandaja muudab operaatori töö efektiivsemaks
Suurepärane nähtavus, eriti lükkesaha nurkadele
Ergonoomiline helisummutatud kabiin luksusliku istme, suure LCD ekraani, A/C kliimaseadme ja tundlikute joystick kangidega pakuvad mugavust ja lihtsat juhitavust
Alusvanker on valmistatud maksimaalseks vastupidavuseks ja sujuvaks tööks
Määrdevabad rullikud ja heavy-duty roomikuketid ning juhtrattad pikendavad alusvankri komponentide eluiga
Kõrge tõmbe- ja lükkejõud tänu töökindlale mehaanilisele sõiduajamile ja ülekandesiduritele pakuvad 6 edasi / 6 tagasi käiku
Madal sõidusüsteem võimaldab stabiilset liikumist nõlvadel ja suurepärast täisvõimsusel manööverdusvõimet järkjärgulistel pööretel
Laser / 3D suurendab produktiivsust ja muudab täpistöö lihtsamaks
Sõidukiiruse valik ja automaatne käigualandaja muudab operaatori töö efektiivsemaks
Suurepärane nähtavus, eriti lükkesaha nurkadele
Ergonoomiline helisummutatud kabiin luksusliku istme, suure LCD ekraani, A/C kliimaseadme ja tundlikute joystick kangidega pakuvad mugavust ja lihtsat juhitavust
Alusvanker on valmistatud maksimaalseks vastupidavuseks ja sujuvaks tööks
Määrdevabad rullikud ja heavy-duty roomikuketid ning juhtrattad pikendavad alusvankri komponentide eluiga
Kõrge tõmbe- ja lükkejõud tänu töökindlale mehaanilisele sõiduajamile ja ülekandesiduritele pakuvad 6 edasi / 6 tagasi käiku