100TR on varustatud kolmeosalise poomiga, mis annab ekskavaatorile rohkem kaevesügavust ja mitmekülgsust.
ZERO TAIL – vasturaskus ei ulatu üle roomikute laiuse, mis võimaldab masinal töötada kitsastes tingimustes
KÕIK LIIGUTUSED KÄE ALL – poomi külgnihet ja hüdrosüsteemi juhitakse täpsete ja lihtsasti kasutatavate proportsionaalsete elektrohüdrauliliste rulliknuppude abil, mis asuvad joystick kangidel.
MOOTOR – mootor on paigutatud küljele (parem ligipääs hooldusele, rohkem ruumi kabiinis, parem kliima ja vähem müra, sest mootor on kabiinist eraldatud)
Ekstreemselt kompaktne suurus võimaldab masinal läbida kitsaid kohti ning töötada siseruumides, kuhu teised masinad ei pääse. Zero tail tüüpi disain koos lahtimonteeritava katusega tähendab, et 10ZT on sinu parim liitlane kõikides situatsioonides: väikestest siseruumi lammutustöödest kuni välitingimuste ehitus- ja aiandustöödeni.
ZERO TAIL – 10ZT on zero tail miniekskavaator. Vasturaskus ei ulatu üle roomikute laiuse, mis võimaldab masinal töötada tingimustes, kuhu teised masinad ei pääse.
LAIENDATAV ALUSVANKER – alusvankrit ja lükkesahka saab laiendada 760 mm’lt 990 mm’le, tagades parema stabiilsuse ja parema mobiilsuse
KERGESTI TRANSPORDITAV – lisaks lihtsale ligipääsule kitsastesse kohtadesse, on 10ZT ka lihtne transportida
Kompaktne kuid väga stabiilne 12ZT (zero-tail tüüpi masin reguleeritava alusvankri laiusega) on loodud suurepäraseks jõudluseks igal tööobjektil, eriti siseruumides. 12ZT vasturaskus ei ulatu üle roomikute laiuse, mis võimaldab masinal töötada tingimustes, kuhu teised masinad ei pääse.
MUGAVUS – juhi positsioon on disainitud maksimaalseks mugavuseks: ergonoomilised juhtkangid, käetoed ja palju ruumi jalgadele
KÕIK LIIGUTUSED KÄE ALL – poomi külgnihet ja hüdrosüsteemi juhitakse täpsete ja lihtsasti kasutatavate proportsionaalsete elektrohüdrauliliste rulliknuppude abil, mis asuvad joystick kangidel
KOKKUKLAPIAV KATUSERAAM – kahe kruvi eemaldamisega saab katuseraami maha keerata, võimaldades liikuda isegi piiratud kõrgusega ruumides
14SR on vähendatud tagumise pöörderaadiusega kuid stabiilne masin tänu pikendatavale alusvankrile. Tänu spetsiaalsele disainile pole tööpositsioon mitte ainult avar, vaid ka mugav: ergonoomiliste randmetugedega juhtkangid tagavad optimaalse juhitavuse ja vähendavad juhi väsimust.
KÕIK LIIGUTUSED KÄE ALL – poomi külgnihet ja hüdrosüsteemi juhitakse täpsete ja lihtsasti kasutatavate proportsionaalsete elektrohüdrauliliste rulliknuppude abil, mis asuvad joystick kangidel
LIHTSUSTATUD HOOLDUS – kiire ja praktiline, kokkuklapitavad istmed võimaldavad ligipääsu hooldatavatele osadele sekunditega ja tänu mehaanilistele lukkudele saab hooldust teostada täielikus ohutuses
KÕRGEM TOOTLIKKUS – muutuva õlivoolu hulgaga pump tagab sobiva väljundvõimsuse: suurem õlivool seal, kus seda kõige rohkem vaja on ning kiire reageerimisvõime juhtseadmetele
Ekstreemselt kompaktne suurus võimaldab 18ZT masinal läbida kitsaid kohti ning töötada siseruumides, kuhu teised masinad ei pääse. 18ZT on sinu parim liitlane kõikides situatsioonides: väikestest siseruumi lammutustöödest kuni välitingimuste ehitus- ja aiandustöödeni. Saadaval lahtise või kinnise kabiiniga.
ZERO TAIL – 18ZT on zero tail miniekskavaator. Vasturaskus ei ulatu üle roomikute laiuse, mis võimaldab masinal töötada tingimustes, kuhu teised masinad ei pääse
LAIENDATAV ALUSVANKER – alusvankrit ja lükkesahka saab laiendada 990 mm’lt 1300 mm’le, tagades parema stabiilsuse ja parema mobiilsuse
MUGAV KABIIN – ruumika sisemõõduga kabiin pakub parimat siseruumi suurust: ka sisse ja välja on lihtne ronida tänu laiale ukseavale
22SR on uus 2,2 ton vähendatud tagumise pöörderaadiusega miniekskavaator, mis on ideaalne piiratud tööalade jaoks. See mudel on kavandatud vastama Põhja-Euroopa turgude nõudmistele – kus üha enam operaatoreid soovisid laiema kabiiniga miniekskavaatorit – see mudel tagab kõrgema segmendi masinate kasutatavuse.
LAIENDATAV ALUSVANKER – alusvankrit saab laiendada 990 mm’lt 1300 mm’le, tehes 22SR ekskavaatorist kompaktse ja stabiilse masina
STAGE 5 MOOTOR – Kubota mootor tagab piisava 15.4 kW jõu. Lisaks sellele, et mootori hoolduse ligipääsetavus on optimaalne, on see ka vastavuses uusimate Euroopa heitnormidega
KERGESTI TRANSPORDITAV – lisaks lihtsale ligipääsule kitsastesse kohtadesse, on 22SR ka lihtne transportida
24SR on vähendatud tagumise pöörderaadiusega miniekskavaator, mis on saadaval lahtise või kinnise kabiiniga. Valik võimaldab võrreldamatut mitmekülgsust: minimaalne ökoloogiline jalajälg maksimaalse jõudluse saavutamiseks.
KÕIK LIIGUTUSED KÄE ALL – poomi külgnihet ja hüdrosüsteemi juhitakse täpsete ja lihtsasti kasutatavate proportsionaalsete elektrohüdrauliliste rulliknuppude abil, mis asuvad joystick kangidel
ITEGREERITUD KÜTUSEPAAK – kütusepaagi integreerimine tagumisse ballasti võimaldab paigaldada avara, kuid siiski kompaktse salongi
LIHTSUSTATUD HOOLDUS – kiire ja lihtne kabiini kallutamine tagab hea ligipöösetavuse hüdraulikasüsteemi komponentideni: vaid mõned liigutused suurema lisandväärtuse saamiseks
25ZT pöörderaadius jääb roomikulaiuse ulatusse, isegi lahtise kabiini uksega. Tänu zero-tail tagaosale ei pea operaator kavetööde ajal kontrollima manööverdamisruumi olemasolu.
KÕIK LIIGUTUSED KÄE ALL – poomi külgnihet ja hüdrosüsteemi juhitakse täpsete ja lihtsasti kasutatavate proportsionaalsete elektrohüdrauliliste rulliknuppude abil, mis asuvad joystick kangidel
KERGESTI TRANSPORDITAV – kompaktne masina suurus ja 2,5 tonnine kaal võimaldavad masinat transportida kerhaagistel
ITEGREERITUD KÜTUSEPAAK – kütusepaagi integreerimine tagumisse ballasti võimaldab paigaldada avara, kuid siiski kompaktse salongi
Uus disain ja kõrge mugavuse tase: uus 60ZT on ideaalne kompaktne zero-tail tüüpi masin erinevate tööde jaoks. Standardvarustuses on eesmised LED-ribad, mis tagavad hea nähtavuse ja väiksema energiatarbimise. Esmakordselt on 6-tonnine masin varustatud hüdraulilise silent block vedrustusega – funktsioon, mis vähendab vibratsiooni, maksimeerides salongi mugavust.
ZERO TAIL – vasturaskus ei ulatu üle roomikute laiuse, mis võimaldab masinal töötada kitsastes tingimustes
STAGE V MOOTOR – mootor on paigutatud küljele (parem ligipääs hooldusele, rohkem ruumi kabiinis, parem kliima ja vähem müra, sest mootor on kabiinist eraldatud)
MUGAVUS – tänu laiemale sissepääsule saab operaator lihtsasti salongi siseneda ja sealt väljuda, tagades parema mugavuse. Kabiini ruumikus on võrdne suurema tonnaažiga masinatega
Tänu lühikesele taguosale on 65TR ekskavaatoriga võimalik töötada kitsates tingimustes. Standardvarustuses on eesmised LED-ribad, mis tagavad hea nähtavuse ja väiksema energiatarbimise. Kolmeosaline poom annab ekskavaatorile rohkem kaevesügavust ja mitmekülgsust.
KOLMEOSALINE POOM – kolmest osast koosneva poomi liikumine soosib koorma tõstmist ja laadimistöid, mis muudab selle masina ainulaadseks
STAGE V MOOTOR – mootor on paigutatud küljele (parem ligipääs hooldusele, rohkem ruumi kabiinis, parem kliima ja vähem müra, sest mootor on kabiinist eraldatud)
MUGAVUS – tänu laiemale sissepääsule saab operaator lihtsasti salongi siseneda ja sealt väljuda, tagades parema mugavuse. Kabiini ruumikus on võrdne suurema tonnaažiga masinatega
Vaatamata selle mudeli olulistele mõõtmetele tagab zero-tail optimaalse jõudluse ka kõige kitsamates töötingimustes.
ZERO TAIL – vasturaskus ei ulatu üle roomikute laiuse, mis võimaldab masinal töötada kitsastes tingimustes
INTUITIIVNE EKRAAN – multifunktsionaalne ekraan võimaldab operaatoril vaadata masina olekut ja valida intuitiivsete käskude abil mitmesuguseid kasutuskonfiguratsioone
MUGAV KABIIN – ruumika sisemõõduga kabiin pakub parimat siseruumi suurust: ka sisse ja välja on lihtne ronida tänu laiale ukseavale
OFF-SET POOM – seda tüüpi poom tuleb kasuks külgmiste kaevamistööde käigus, tänu heale nähtavusele kopale. See võimaldab ka tööala suurendada, ilma et oleks vaja masinat liigutada
MOOTOR – mootor on paigutatud küljele (parem ligipääs hooldusele, rohkem ruumi kabiinis, parem kliima ja vähem müra, sest mootor on kabiinist eraldatud)
DISAIN JA NÄHTAVUS – raami ja kaitsestruktuuride disain tagab operaatorile parema nähtavuse kabiinist
Ideaalne mis tahes tüüpi keskmise ja väikese ehitustööplatsi jaoks, see mudel kaalub 2,8 tonni ja on zero-tail lahendusega.
ZERO TAIL – Vasturaskus ei ulatu üle roomikute laiuse, mis võimaldab masinal töötada kitsastes tingimustes
KOORMUSTUNDLIK HÜDRAULIKASÜSTEEM – ES28.2ZT on varustatud koormustundliku hüdraulikasüsteemiga, mis tagab kuni 15% kütuse kokkuhoiu. Pumba maht on 105+10 l/min
LIHTSUSTATUD HOOLDUS – kiire ja lihtne kabiini kallutamine tagab hea ligipöösetavuse hüdraulikasüsteemi komponentideni: vaid mõned liigutused suurema lisandväärtuse saamiseks
Ideaalne mis tahes tüüpi keskmise ja väikese ehitustööplatsi jaoks, see mudel kaalub 3,5 tonni ja on zero-tail lahendusega.
ZERO TAIL – vasturaskus ei ulatu üle roomikute laiuse, mis võimaldab masinal töötada kitsastes tingimustes
LIGIPÄÄSETAVUS HOOLDUSEKS – hoolduspunktid on lihtsasti ligipääsetavad. Kõik filtrid (kütuse-, õli- ja õhufilter) lisaks mootoriõli kontrollimisele ja lisamisele on küljeluugi kaudu hõlpsasti teostatavad
KÕIK LIIGUTUSED KÄE ALL – poomi külgnihet ja hüdrosüsteemi juhitakse täpsete ja lihtsasti kasutatavate proportsionaalsete elektrohüdrauliliste rulliknuppude abil, mis asuvad joystick kangidel.
Ideaalne mis tahes tüüpi keskmise ja väikese ehitustööplatsi jaoks, see mudel kaalub 4 tonni ja on zero-tail lahendusega.
ZERO TAIL – Vasturaskus ei ulatu üle roomikute laiuse, mis võimaldab masinal töötada kitsastes tingimustes
MOOTOR – ES40.2ZT mootor asub masina küljel, mis võimaldab kasutada suuremat kabiini. Ventilaator parandab mootori jahutust, muutes salongi jahedamaks ja vaiksemaks, tagades kasutajale suurema mugavuse
DISAIN JA NÄHTAVUS – raami ja kaitsestruktuuride disain tagab operaatorile parema nähtavuse kabiinist
Ergonoomilised juhtkangid, avar sissepääs ja ruumikas kabiin tagavad mugava töökeskkonna
Juht saab kontrollida poomi külgnihet ja lisahüdraulika funktsioone ilma käsi joystick kangidelt tõstmata
KOORMUSTUNDLIK HÜDRAULIKA
Koormustundlik hüdraulika suunab mootori jõudu, et kohandada hüdropumba õlivoolu vastavalt koormusele, tagamaks sujuva, kiire ja efektiivse töö. Juhtklappide koostöö peajagajaga pakub sujuvat ja täpset juhitavust